Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

27 Nov 2009,Raya Aidil Adha....

Salam AidilAdha....

Nak dijadikan cite kami sekeluarga beraya di Rawang...Pas adik2 lelaki balik solat raya Adha....Kita sume plan nak gie jln2...Idea dari adik2 nak gie Desa Waterpark Off Jln Klang Lama..Sampai la kita kesana...Nak dijadikan cite, masa mandimanda...adik bongsu ku offer naik pelampung...aku pun seluk kaki dua2 sekali...pas tu adikku suruh baring pulak...Dengan tiba2 aku x leh keluar dari pelampung tu...sbb nya...perut aku yg mengandung nie(faham2 je la)....membatas segalanya...keadaan menjadi cemas....Aku takut sgt...Jadi apa2 kat kandungan aku....Mama ku dah bising2....sbb sebelum tu mama dah pesan...adik2ku dan adik ipar masing2 tarik tapi x keluar jugak...dgn akal aku,aku cuba dekatkan pelampung pada tangga dan lipat kaki...Terus syikin(adik ipar)&mama tarik dari atas...Alhamdulilah akhirnya keluar jugak....mmg cemas n kelakar...


pelampung kuning tu la....cemas giler!!!













































































































































































































































































.