Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

SeaFood Tanjung Harapan,Pelabuhan Kelang Utara..

Musim Cuti Sekolah nie mak mertua & kak ipar dtg umh kami di Kuala Lumpur ...Biasa la nak melawat anak menantu & cucu..Mereka berkampung 3 hari 2 mlm...Bila mertua n keluarga suami dtg aku org paling sibuk nak siap semua tugas...Bab makan pagi,tghari,minum petang & malam...Belum lagi bab tempat tidur,kain basah,kemas rumah &nak uruskan anak yg kecik lagi...Memang penat...Dalam sibuk2 tu,hubby perasan wife dia penat sgt...

asben mmg nak bawak mak dia makan tmpt sedap2...Selepas mendapat keizinan dari ku..Tempat yg bowink...Port Kelang...Kami dtg awal sbb nak menikmati waktu petang di Pelabuhan Kelang tu...Jadi bab solat Maghrib tu kami dok ramai2 solat kt surau tempat kami makan tu...Alhamdulilah org2 kat situ dlm enjoy makan2 kt situ n berhibur masih ingat pada Allah,syukur...

Bila time makan2 tu...aku telah mengeluarkan arahan suruh suami panggil pelayan utk ambik bil
(aku mcm pegawai polis pulak keluarkan arahan..biasalah anak polis,tempias tu ada..he.he.he)..Bila aku kuar purse bg duit  n letak kt piring bil tu rm106.95..mak mertua tegur nape sampai rm100...???gelek2 kepala...anak nya menjawab biasal tmpt mcm nie....apa pun mak mertua enjoy...dia mkn pun x seberapa pun cuma org kata nak bwk mak mertua jln2 kan..ambik angin...biasa la mereka x penah n x biasa makan mewah2..lebih bersederhana...sbb tu la bole gie Mekah....:) :)


Sebagai kenang kenangan aku telah bg sedikit hadiah utk mak mertua n kak ipar aku...

** Basit dpt note RM50...hUHUhU...aku dah bank-in  kt ASD..:)










Antara Jam 5:30ptg hingga 6:45










 Time Dinner 8-9mlm
















Time bermanja manja..mlm nie dh nk balik










CryKami pun telah hantar mereka sume di Hentian Putra...Sory x sempat snap...ada sesi cium2,nangis2,sedih..







Glitter Graphics




Tiada ulasan: