Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

BAKAT 1 RAMD KEM SG BESI K.L

Bulan Februari 2011 nie saje 2 kali aku menghadiri BAKAT..Semalam 20hb mmg aktiviti padat pagi&malam..Byk jugak la acara..Bab lucky draw x kena sasaran habis dh modal rm50..Bila aktiviti mcm nie dpt la kumpul2 ngan jiran2 dulu n bergosip ttg kehidupan seharian..

Dalam pertemuan mcm nie diaorg leh la tgk anak tunggal lelakiku yg makin membesar...Mcm2 duk pegang ,duk usik,gelak2 n cuit2 si Basit tu...Bukan main...Bila ada yg ambik lama dan berpisah sementara, aku mula cuak sbb rasa rindu bila x nmpk kelibat ank...sambil tu aku jeling2 ank ku buat apa..

Pagi 20hb mesyuarat agong,malamnya makan malam pasukan...Masa mesyuarat agong tu ada list utk aktiviti menembak dalam bulan Mei aku x nk ketinggalan sbb tahun lepas aku mengandung..Jadi ku simpan angan2 nk join  aktiviti tu..

Pengerusi BAKAT Pn.Haslinda isteri Pegawai Pemerintah(jawatan paling besar dlm kem) mmg ok je  karekter dia..Peramah , x over,sungguh2 dlm mengendalikan persatuan ini...Begitu jugak Naib Pengerusinya Kak Ana..Apa yg bole aku katakan 2 hamba Allah nie mmg bagus...I tabik u all sume...Begitu jugak penasihatnya...Selamat maju jaya BAKAT 1 RAMD..

*tidak byk gambar dirakam sbb x de mood..n sedikit mengelamun ank x de dpn mata, asben jaga...


Tiada ulasan: