Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Angka 31.....Terima Kasih Ya Allah..

Tarikh: 2 Mac 2011,Rabu
Tempat: Restoran Rimba Bangi

Bismillahirahmanirahim...Syukur pada Allah kerana aku masih bernyawa n dipanjangkan umur .Alhamdulilah..
Rakan2 facebook terima kasih kerana memberi mesej n ucapan berbentuk doa n kata semagat pada diriku...Hanya Allah dpt membalas kebaikan kalian semua...

Aku sudah menjangkau 31 tahun..Pada tahun 2011  memberi banyak makna tentang hidupku..Angka 3 itu sudah menzahirkan cerita pada diriku keseluruhanya..Buat suamiku terima kasih atas segala galanya..Kedua ibubapaku terima kasih kerana membesar n mendidik ku secara sempurna...Kebaikan kalian tidak dapat ku balas sampai hujung nyawa ku...Hanya Allah dapat menghitung setiap kebaikan yg telah kalian korbankan untuk anak mu ini...

Aku bukan insan sempurna ....Tetapi cuba belajar berubah untuk lebih baik sebagai hamba Allah , anak yg baik,kakak yg baik,isteri yg baik,ibu yg baik,rakan yg baik&yg paling penting sebagai wanita yg solehah disi Allah...Tetapi aku insan lemah..Kadangkala tergelincir dlm suruhan Allah...Semoga Allah tidak membolakbalikkan hatiku...Tetapkan imanku ..Insayallah..

Sempena sambutan besday aku..Asben present kek n beritahu nk sambut kt luar..Tersentuh hatiku kerana asben prihatin pada hari yg paling bermakna buat diriku...Restoran Rimba di Bangi lokasi sambut besday n makan malam yg sederhana...Alhamdulilah..Majlis ini pun hanya kami 3 beranak saje...Kata org nak privacy sikit..

Semoga majlis ini membawa rahmat dalam kebahagian kami sekeluarga sebagai memupuk keakraban suami isteri n anak..

Dalam aku duk potong kek aku niat nak sedekah dalam 3 potong kek pada pelanggan yg ada kat situ..Asben pun potong n aku terus bwk kek tu pada pelanggan ygmkn  kt situ..Aku kempen la hari nie harijadi aku...Satu family wish n salam pada ku...Mereka pun kata semoga murah rezeki n pjg umur...Tersentuh jugak hati nie..Org doakan aku...Alhamdulilah..

Menu mkn malam kami pun simple je ikan siakap stim halia,kailan grg ikan masin n telur dadar...My beloved son,Abdul Basit mkn sup cendawan n garlic bread....org putih la konon...Itulah mknan yg selayaknya...Asben suh anknya ratah ikan siakap...ermmmmm....


                         
                                   perihal angka 3 :-


  • kami 3 beranak(asben,aku n anak)
  •  bulan 3 aku dilahirkan
  • 3+1=4 org adik beradik
  • 3 bln suami akan gie berjuang
  • 3 btg gigi Abdul Basit
  • no tel.bermula no.3
  • 3 impian ku
  • 3 bulan deret sambut besday 3 beranak..
  • 3 perkara kalau bukak internet fb,blog n myresipi..
  • 3 perkara yg aku benci ttg manusia(biarlah rahsia)
  • 3 tahun lagi asben khidmat dlm tentera
  • 3 bulan lg adik ku tamat pengajian..
  • 3ribu(rm) simpanan ku..
  • 3 utas gelang tangan
  • 3 cincin belah rotan

...surprise

time nie happy sgt...

besday girl yg makin gemukkkkkkk

nk mkn,nk ambik gbr n nk lyn ank....aduhhh

mkn kena cpt2...basit sume nk ambik

pose utk profil fb..hahaha

menu utk basit

Tiada ulasan: