Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Adik Bongsu Kesayanganku Zainurul Farah...

  Bismilahirahmannirahim..

Alhamdulilah cita2 adik untuk belajar ke menara gading tercapai..Universiti Utara Malaysia dan Universiti Teknologi Malaysia tempat kau menimpa ilmu undang2 nie..Beberapa bulan lagi akan menamatkan  pengajian  di UUM Sintok,Kedah.. Setelah lama dengan suasana kampus,buku,kawan2,suka duka dsbnya...Pengajian dalam jurusan undang undang mematangkan pemikiran dan membina  jati diri..





semoga cita2 tercapai


rakan2 seangkatan





Idola adik Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil .Pencetus untuk adik berusaha bersungguh sungguh demi membina kejayaan demi masa depan sebagai manusia yg berguna untuk diri, keluarga,agama & anak bangsa..Insyallah..


datuk seri shahrizat abdul jalil



Semoga adik  terus pertahankan akhlak,iman dan maruah.. Serta cekal dalam mengharungi hidup dan menimba ilmu ...Supaya Allah permudahkan segala galanya..Kami sekeluarga mendoakan yg terbaik untuk mu..Keperitan dan kesusahan menjadikan kita kenal tentang dunia dan manusia.

p/s dari kakak mu: Tidak salah kita berharta,kerana harta itu jambatan untuk kita ke syurga...Dengan harta kita boleh membuat kebaikan dan sedekah....Semuanya kerana Allah Taala.. 

Tiada ulasan: