Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Terima Kasih Jiran

Berbaik baik lah dengan jiran...Sebab jiran orang  pertama datang dulu sebelum adik beradik dan sedara mara...Semakin hampir suami ku akan menamatkan tugas diluar K.L selama 2 bulan ..Aku  melalui hari2 dengan berdikari dalam segala hal..Anak lelaki ku lah teman setia dan pembakar  semangat..Prinsip aku x nak menyusahkan org lain dan lebih mahu suami lebih respect pada isterinya..

Selain aku menguruskan sendiri segala hal2 rumah,kereta dan bil2.. Jiran ku lah banyak membantu...Dengan keadaan aku yg dh lama x migrain, jiranlah yg banyak membantu menghantar ke hospital dan menjaga anak ku di hospital ketika aku di masukkan jabatan kecemasan..
Begitu jugak menolong membawa tong gas yg sememang berat nak dipikul seorang wanita seperti aku..  Kebetulan aku baru setahun menjalani pembedahan semasa bersalin..Terima kasih jiran ...Hanya Allah membalas kebaikan kamu semua..

Jiran

Tidak lupa juga pada Mohd Ibnu Firdaus sbb hantar Basit ke HUKM  untuk ambik darah semasa terkena jangkitan  mata merah..Begitu jugak utk staff PGAT
(Pusat Gigi Angkatan Tentera)Kem Perdana Sg Besi sbb menjaga anakku ketika aku cabut gigi dan cuci gigi tempoh hari..Hanya Allah membalas kebaikan kamu semua...



'Basit elok2 ngan ibu tau uncle nk g keje'

bilik klinik gigi kem sg besi

sian anak ibu..

keletihan teman ibu



Moral of the story :berbuat baiklah ngan jiran..

Tiada ulasan: