Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Cabinet Lock Baby...

Story terbaru!!!...
Ini kes keselamatan..Jadi aku ada sembang ngan asben untuk beli cabinet lock nie untuk memastikan anak lelaki ku x akan dok tolak dan bukak laci serta menyempahkan semua benda2 dlm laci tu...Sebab bila aku  tgh memasak dan anak pun turut sibuk sepahkan  dlm laci tu...Mula la aku jual vokal..Satu rumah dgr suara aku...Jadi insiatif untuk beli alat nie...Pertama sekali google dulu apa pun...Pas tu youtube tgk kelebihan dan kekurangan produk tu...

Bab bucu2 tajam pun aku risau sgt...Sbb bayi ku dh banyak kali terkena..Kalau dahi ke kepala ke bole tahan lagi kalau bab mata...mmg aku susah hati...Jadi nak x nak hari2 aku duk bebel kt asben kata nak beli...Mula2 beli  di Jaya JUsco Wangsa Maju..Pas tu tgk lock tu ok beli pulak kat ioi mall puchong berdekatan ngan rumah...Bila dh tgk semua baru selektif...Bila dh dilekatkan di kabinet kt rumah nampaknya sesuai...


Sempat jugak beli berus botol baru sbb berus botol lama dh setahun 5 bulan..Sama ngan usia anak ...So puas hati ngan produk nie sume...

produk dari Jaya Jusco

cover bucu dtg ngan pelekat sekali

Lock cabinet two side bersama pelekat kt situ

dah x dpt bukak lagi..

Tiada ulasan: