Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Seronok atok!!!....Aku tumpang gembira

Hari nie dpt panggilan drpd atok perempuan ku...
'Tahniah kakyun,terima kasih'!! itulah ucapan atok ku pada ku sbb org2 Syarikat Air Johor dtg tukar n baiki btg paip yg begitu uzur dan lama...Kerana itulah bekalan air terganggu dan kecik..Bila time perayaan langsung x kuar air....


Pada mulanya aku dok godek email2 aku..Tetiba je tanya pada diri.. Nape kemudahan dan sedikit ilmu yg aku ada aku x tolong atok yg dlm kesusahan...Jadi aku terus google jabatan air Johor dan htr email...Begitu cpt respon diberi...Pd mula nya dorang nk akaun pengguna..Mcmana aku nk tahukan atok aku duk Johor aku duk K.L...Jadi idea aku send alamat penuh atok serta no telefon....


Alhamdulilah...staff2 dtg melawat dan keesokanya org dtg bwk segala mcm btg besi n peralatan nak tukar yg baru...Setelah selesai dibaiki air umh atok laju dan banyak...Mak sedara aku pun sempat berbual kt tel. mengatakan ttg air yg banyak dan laju....Terima kasih SAJ...


Gbr2 x ada utk diupload kerana aku di K.L...hanya story share disini...

i love u grandma

Tiada ulasan: