Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Berat Badan Vs Vitamin

My Little Hero Abdul Basit baru2 nie ada g klinik sbb x berapa sihat..n then aku mintak doktor tgk berat badan anak ku..Bila timbang jarum tu menunjukan 12kg dengan usia nya 2 tahun...So doktor mengatakan anak kurus sgt..Mmg dh lama perasan,mungkin sbb aktif berlari,dan kurang selera makan sbb kurang vitamin c da..Doktor pun ada tanya..;

Doktor: Anak u x makan sayur ke atau buah??

Aku n suami: sayur mmg x mkn,buah mkn pisang saje..

Doktor: i sarankan ambik vitamin yg lengkap..Farmasi byk brand,u cari sana.

Aku n suami: ok doktor,trima kaseh

Selesai diklinik aku terus g farmasi..Vitamin yg lengkap utk selera mkn dan mencegah kanak2 kerap sakit2..

mama ku sms pd ku;

Mama: Yun! dh beli vitamin kt Basit??

Aku: Dah..2*

vitamin yg lengkap..


Sekarang makn berselera Basit makan...Takut terlebih selera obes pulak..

Huhuhuhuhu..........





1 ulasan:

CM berkata...

salam perkenalan dr cikgu,,