Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Iftar Sana Sini...

 6 OGOS 2012 

BUKIT JALIL dan FESTIVAL CITY MALL DANAU KOTA K.L

Alhamdulilah hari nie dah 17 Ramadhan..Rutin harian sebagai seorang isteri dan ibu mencabar dlm menjalankan kewajipan berpuasa..Kebiasaan memasak disamping mengasuh anak yg tengah membesar dan mcm2 ragam nya...Basit........Basit....

Baru2 ni adik2 ku,atok dan mama berbuka puasa dirumah ku...Alhamdulilah kami berkumpul dan berbuka puasa bersama sama..Tetiba teringat zaman kecik2 bersahur dan berbuka puasa ..Menu yg x boleh aku lupa bersahur labu air dari air tangan abah..Seronok  time tu..Teringat mama kejutkan kami adik beradik dengan buka semua lampu kt rumah tu..Aku n adik2 suka g bazar di Wangsa Maju Seksyen 1..Mcm2 menu yg dibeli...

Berbalik cerita iftar dirumah ku,menu kesemua nya aku beli sbb pagi tu letih sgt ziarah mak sedara ku dikhabarkan ayahnya meninggal dunia..Jadi aku seharian di surau dan di kubur..Kebetulan hari tu berbuka posa dirumahku...Jadi aku x sempat masak..Kesudahannya tapau je direstoran masakan Kelantan...Tetapi meriah sgt...Dengan adik lelakiku bwk mcm2 makanan dari bazar..Mama ku pulak masak kuew teow...Jadi rumahku penuh makanan..

 
sebahagian..


IFTAR DAN MAJLIS HARI LAHIR IBNU FIRDAUS...

Lokasi di Festival city mall tempat kami beriftar dan meraikan harijadi adik aku mohd ibnu firdaus..Iftar ni 'dipayung' adik ku sendiri..Alhamdulilah..Semoga dia dimurahkan rezeki dan kesihatan yg baik..Kami seronok dapat berkumpul bersama..


epy besday mohd ibnu firdaus

we love each other





Selamat Berpuasa

Tiada ulasan: