Teman2 Blogspot

Dunia Facebook...

Jom Tengok Pembantu Rumah Ku....

Ini ada cerita terbaru tentang pembantu rumah aku yg baru....Aduh.....%$*(@!)(_+%^7
............. Dalam menjalani kehidupan seharian, dia memang disamping aku 24 jam.....Dimana saje berada...

..............Pembantu Rumah....sekadar nama....aku rasa, aku yg beres kan sume keje nie...Dari bab kemas rumah,memasak,membasuh&segala galanya lah....Yg aku geram bila aku kt dapur...aku bukak peti ais dia pun bukak jugak..aku masak,dia duk menyelit yelit kt sebelah...aku baca buku....dia pun belek buku,aku melayan internet,dia sibuk tarik wayar&mcm2 lagi la....Nk listkan satu2 dh mcm tulis cerpen rasanya....



   Jom Tengok Pembantu Rumah Ku....









p/s:

Cepatla ia sedar akan perbuatanya.&bole fikir mana boleh buat & x bole buat...Apa pun doa ibu utk anak ibu sentiasa berterusan....Amin.....

Tiada ulasan: